Reimatisms?

Go down

Reimatisms?

Post by SEMTEX on Trešdiena Februāris 14, 2018 12:17 am

Sveiki, cilvēkam(sievietei 18gadi) bija problemas ka metas pumpas uz muguras un kājām, gājusi pie kautkādiem ārstiem, uztaisija analīzes -palielināts leikocītu daudzums, olbaltumvielas un antistreptolizīns, simptomi arī ka ir vâjums un stīvums locītavās, ārsts tikai izrakstija antibiotiku kursu kura laikā pumpas laikam taka nemetās tā kā iepriekš. Ko iesākt? Cik tas viss nopietni?
avatar
SEMTEX

Number of posts : 25
Join date : 23.01.17
Age : 24

Apskatīt lietotāja(-u) profilu

Atpakaļ uz augšu Go down

Re: Reimatisms?

Post by ih on Trešdiena Februāris 14, 2018 11:24 am

Streptokoks ir organismā un acīmredzot tas izsauc iekaisumu. Nu bet no regulāras antibiotiku lietošanas attīstīsies kandidoze. Par vājumu locītavās es neteiktu viennozīmīgi no kā tas ir, to ir grūtāķ pateikt, var būt sekas no antibiotiku lietošanas, var būt D vit deficīts, vēl daudz kas var būt. Vislabāk jau protams ir attīrīt organismu, likvidējot streptokoku un visu pārēju, tad- kārtīgi to nodrošināt ar mikroelementiem un vitamīniem. Par to nopietnību- nākotnē tur nekas labs nevar būt bet uzreiz jau vēl nekas..principā jau dažreiz pat ar pareizām antibiotikām var pat izbraukt, nav jau tā ka tas pilnīgi nepareizi un bezcerīgi.

ih
Admin

Number of posts : 107
Join date : 20.04.16
Age : 56

Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://vesels.latvianforum.net

Atpakaļ uz augšu Go down

Atpakaļ uz augšu


 
Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā